times
times
angle-left
angle-right
angle-left

קידום ממומן בגוגל AdWords

או בשמו החדש Google Ads

קידום ממומן בגוגל אדוורדס

קידום ממומן בגוגל אדוורדס (ADS) בשיטת pay per click – פרסום מודעות גוגל לגולשים שמחפשים מילות מפתח מסוימות או מתעניינים לגבי מוצר מסוים באינטרנט.
אלו המודעות שאנחנו נראה במיקום 1-4 בחלק העליון של הדף הראשון בגוגל וגם בתחתית הדף עוד 3 מודעות.

חשוב לדעת! שרק מיקום 1-4 יביא לכם את החשיפות שיובילו להקלקות ובסוף להמרה.

ניסיון בניהול תקציבים של עשרות לקוחות מרוצים על בסיס חודשי במאות אלפי שקלים!

אשמח לתת לכם ממליצים – תתקשרו 054-2634434 וב 5 דקות זה אצלכם!

 

מה היתרונות בשימוש המערכת ?

  • המודעה מוצגת רק בפני גולשים שמחפשים את המוצר או השירות ישירות או מביעים עניין במוצר או השירות ורק באזורים שקבענו ורק בשעות שאנחנו רוצים שהיא תופיע.
  • המפרסמים יכולים לקבוע את גובה ההוצאה שלהם ולשלם לפי הקלקה PPC.
  • אפשרויות מיקוד קהל היעד רחבות: מיקוד גאוגרפי, מיקוד לפי שפה, מיקוד לפי מכשיר מיקוד לפי שעות ועוד…
  • טווח הגעה רחב כולל חשיפה אצל אתרים השותפים של גוגל, ויש המון כאלה.
  • טבלאות ונתונים סטטיסטיים המאפשרים לנתח ולשפר את הפרסום ( ניתן לעשות אופטימיזציה לקמפיין ולשפר תוך כדי התקדמות ).
  • דוחות מפורטים על בסיס שבועי, חודשי.

אז למה אתם מחכים?

צרו קשר וקבלו הצעה מקצועית ומשתלמת במיוחד ללא התחייבות לתשלום חודשי קבוע, יש לנו ניסיון רק של 10 שנים בתחום!

מלאו את הפרטים שלכם >>>

איך זה עובד ?

  • המערכת של גוגל גובה כסף בכל פעם שמקליקים על המודעה (PPC – Pay Per click)
  • המערכת עובדת בשיטה של מכירה פומבית: בוחרים מילת מפתח > כותבים מודעה > מגדירים הצעת מחיר לקליק >
    הגולש מריץ חיפוש > המודעה נכנסת למכירה פומבית > המודעה המנצחת מוצגת.
  • המודעות מוצגות ברשת החיפוש ורשת המדיה בסבב למשך השעות המוגדרות לקמפיין.
  • במידה והתקציב מנוצל במלואו המודעה מפסיקה ולא מוצגת ומתחדשת אוטומט ביום למחרת.

כאשר אתם מופיעים במילות המפתח הרלוונטיות אליכם במיקומים 1-4 יש לכם את הסיכוי הגבוה ביותר לקבל את הפניה כשיחת טלפון או כפניה לטופס יצירת הקשר לדוא"ל שלכם.

קידום ממומן בגוגל אדוורדס כולל בתוכו הרבה סוגים שונים של קמפיינים פרסומיים.

  • קמפיין ברשת החיפוש – המטרה להגיע ללקוחות שמתעניינים במוצר או השרות באמצעות מודעות טקסט
  • קמפיין ברשת המדיה – הצגת סוגים שונים של מודעות ויזואליות (באנרים שעוקבים אחרי הגולש היה אצלכם באתר ברחבי האינטרנט במחשב הנייח וגם בסלולר).
  • קמפיין קניות – קידום מוצרים באמצעות מודעות קניה. (מיועד לאתרי קניות).
  • קמפיין וידאו – אם יש לכם סרטון טוב אפשר להגיע לצופים ביוטיוב וברחבי האינטרנט למטרת יצירת מעורבות והובלה שלהם לאתר האינטרנט שלכם או לדף נחיתה.
  • קמפיין לאפליקציה – קמפיין לעידוד הורדה והתקנה של אפליקציה חדשה, תוך הצגת סוגים שונים של מודעות ברחבי האינטרנט.
  • קמפיין ממומן בג'ימייל (GSP) בגוגל – קמפיין שפונה בדיוור מיוחד ללקוחות הדוא"ל של גוגל (GMAIL).
    סוג מודעה ייחודי שמופיע בלשונית קידום מכירות בתיבת הדוא"ל של ג'ימייל של הלקוחות הרלוונטיים לפי הפילוח שנעשה לכם.

היעדים משתנים בין סוגי הקמפיינים ובהתאם למטרות הקמפיין השיווקי, היעדים הזמינים הם:

  • מכירות של מוצרים באתרי חנויות. Google shop
  • לידים (פניות) לנותני שירות ובעלי מקצוע.
  • תנועה לאתר. מתאים לכולם… טרפיק זה תמיד דבר טוב.
  • התעניינות ברכישה של מוצר מסוים ושל מוצרים מהמותג.
  • מודעות וחשיפה למותג ודרכי הגעה למקום.
  • קידום אפליקציות.

חשוב שתדעו!!!
פרסום ממומן ב – GOOGLE הוא משהו שכדאי לעשות לטווח ארוך!!!
מכיוון שככל שהמודעות צוברות וותק ואחוזי ההקלקה עליהן עולים
כך גם המחיר להקלקה יורד

פרויקטים קידום ממומן

בואו נעבוד יחד

ספרו לי קצת על העסק שלכם.
עם הניסיון שלנו בתחום הפרסום באינטרנט והבנת חשיבות בניית התשתית הנכונה לעסק שלכם
נוכל להגיע לתוצאות מרשימות לקידום העסק שלכם בגוגל ADWORDS והעלאת התודעה של העסק שלכם
בעולם האינטרנטי, השגת מטרות, המרות ולידים איכותיים.