times
times
angle-left
angle-right
angle-left

סרטוני תדמית לעסק


סרטון תדמית לעסק הוא סרטון קצר שנוצר כדי להעלות את המודעות או להביא תשומת לב למוצר, שירות, אירוע, מכירה או לטובת מיתוג של בית העסק.
זהו כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי להגיע לקהל גדול, לבנות מודעות למותג וליצור לידים.
ישנם סוגים רבים ושונים של סרטוני תדמית עסקיים, אך לכולם יש כמה אלמנטים משותפים.

אם אתם מחפשים ליצור סרטון תדמית לעסק שלכם, יש כמה דברים שאתם צריכים לזכור.
ראשית, אתם צריכים להיות בעל הבנה ברורה של קהל היעד שלך.
שבו ותנתחו למי אתם מנסים להגיע עם הסרטון שלכם ומהם הצרכים של הגולשים הרלוונטיים לכם?
ברגע שאתם מכירים את קהל היעד שלך, אתם יכולים להתחיל לפתח קונספט וידאו שימשוך אותם.

  • ברור ותמציתי: הסרטון צריך להיות קל להבנה ולמעקב.
    סרטון טוב חייב להגיע למסר שאתם רוצים להעביר לגולש במהירות ולהניע את הגולש לפעולה.
  • מושך חזותית: הסרטון צריך להיות מעניין ומרתק מבחינה חזותית.
    עליו להשתמש בצילומים ובעריכה באיכות גבוהה כדי ללכוד את תשומת הלב של הצופה.
  • הפאן האישי: הסרטון צריך להתחבר לצופה ברמה האישית.
    זה צריך להראות את הצד האנושי של העסק שלך ולמה אתם נלהבים ממה שאתה עושים!!!
  • הנעה לפעולה:  הסרטון צריך לספר לצופה מה אתם רוצים שהוא יעשה הלאה.
    זה צריך לעודד אותם לבקר באתר שלכם, להירשם לרשימת הדוא"ל שלכם, או לבצע רכישה.

קראו גם – סרטוני טיק טוק לעסקים

  • ברור ותמציתי: הסרטון צריך להיות קל להבנה ולמעקב.
    סרטון טוב חייב להגיע למסר שאתם רוצים להעביר לגולש במהירות ולהניע את הגולש לפעולה.
  • מושך חזותית: הסרטון צריך להיות מעניין ומרתק מבחינה חזותית.
    עליו להשתמש בצילומים ובעריכה באיכות גבוהה כדי ללכוד את תשומת הלב של הצופה.
  • הפאן האישי: הסרטון צריך להתחבר לצופה ברמה האישית.
    זה צריך להראות את הצד האנושי של העסק שלך ולמה אתם נלהבים ממה שאתה עושים!!!
  • הנעה לפעולה:  הסרטון צריך לספר לצופה מה אתם רוצים שהוא יעשה הלאה.
    זה צריך לעודד אותם לבקר באתר שלכם, להירשם לרשימת הדוא"ל שלכם, או לבצע רכישה.
  • חשבו על תסריט חזק – התסריט שלכם הוא הבסיס של הסרטון שלכם, אז קחו את הזמן לכתוב משהו ברור, תמציתי ומרתק.
  • שימוש בצילום באיכות גבוהה –  הסרטון שלכם צריך להיראות מקצועי ומלוטש.
    השקיעו במצלמה ובמיקרופון טובים, או שכרו צלם וידאו מקצועי שיש לו את כל הציוד הדרוש לטובת הפקת הסרטון.
    * חשוב לקחת צלם עם ניסיון, אחד שיכול להראות לכם עבודות קודמות על מנת שתתרשמו.

ערכו את הסרטון שלכם בקפידה – לאחר שצילמתם את כל החומרים, קחו את הזמן לערוך את הסרטון בקפידה.
זה יעזור להבטיח שהסרטון שלכם זורם בצורה חלקה וקלה לצפייה.
אנחנו ממליצים להעזר בעורך סרטונים מקצועי, חשוב להבין שהתחרות בכל התחומים גדולה וכולם מפיקים סרטונים איכותיים ומקדמים אותם.
אתם חייבים ליצור בידול על פני המתחרים שלכם.

קדמו את הסרטון שלכם – לאחר שהפקתם את הסרטון שלכם, אל תשכחו לקדם אותו.
שתפו אותו במדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין, פינטרסט).
הטמיעו אותו באתר האינטרנט שלכם ושלחו אותו לאתרי שיתוף וידאו כגון: יוטיוב וימאו.

על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכלו ליצור סרטון תדמית עסקי סופר איכותי שיעזור לכם להשיג את יעדי השיווק שלכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

מאמרים נוספים

בואו נעבוד יחד

ספרו לי קצת על העסק שלכם.
עם הניסיון שצברתי בתחום הפרסום באינטרנט והבנת חשיבות בניית התשתית הנכונה לעסק,
נוכל להגיע לתוצאות מרשימות לקידום העסק שלכם בגוגל והעלאת התודעה של העסק שלכם
בעולם האינטרנטי, השגת מטרות, המרות ולידים איכותיים.

על העבודה שלי

קוראים לי עודד בן סימון
אני נשוי ויש לי 3 ילדים מדהימים.
חי ונושם את תחום הפרסום באינטרנט משנת 2007.
במשך השנים עבדתי מול אלפי לקוחות.
* מאמין בשירות אישי!
* לעולם לא סוגר עסקה אם לא נפגשנו פנים אל פנים!

העבודות שלנו

רוצים לדעת עוד?