מילון מושגים קידום אורגני, מילון פשוט seo
SEO הוא ראשי תיבות של Search Engine Optimization, או אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תהליך של שיפור איכות וקידום אורגני של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש.
מושגים בסיסיים ב-SEO:
- תוצאות חיפוש אורגניות – תוצאות החיפוש שמופיעות בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש (SERP), ללא תשלום.
- תוצאות חיפוש ממומנות – תוצאות החיפוש שמופיעות בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש, בתשלום.
- דירוג – הדירוג של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש, המבוסס על מספר גורמים, כגון איכות התוכן, רלוונטיות לביטוי החיפוש, כמות וקיום קישורים לאתר.
- ביטוי חיפוש – מילה או צירוף מילים שבהם משתמשים משתמשים כדי לחפש מידע באינטרנט.
- תוכן – הטקסט, התמונות, הווידאו והקוד המרכיבים אתר אינטרנט.
- קישורים – קישורים מאתר אחד לאחר.
* קישורים פנימיים הם קישורים מתוך אתר אחד לתוך עצמו.
* קישורים חיצוניים הם קישורים מאתר אחד לאתר אחר. - אופטימיזציה – הכנת האתר על פי הפרמטרים של גוגל ולפי הנחיות למהלי אתרים, תהליך ארוך שבו עושים מעבר על כל עמודי האתר ומתאימים אותם לקריטריונים של גוגל.
מושגים מתקדמים ב-SEO
- E-A-T – ראשי תיבות של Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness, או מומחיות, סמכותיות ואמינות.
אלו הם שלושה גורמים חשובים שגוגל לוקח בחשבון בדירוג אתרים. - UX – ראשי תיבות של User Experience, או חווית משתמש. UX היא חווית הגלישה של משתמשים באתר אינטרנט. גוגל לוקח בחשבון את UX כגורם בעת דירוג אתרים.
- SEO on-page – : אופטימיזציה למנועי חיפוש בתוך האתר. זה כולל גורמים כגון איכות התוכן, כותרות, קישורים פנימיים ועוד.
- SEO off-page – : אופטימיזציה למנועי חיפוש מחוץ לאתר. זה כולל גורמים כגון קישורים חיצוניים, פעילות חברתית ועוד.
כלי SEO, כלים דיגיטליים לקידום אורגני
- Google Search Console – כלי של גוגל שעוזר למנהלי אתרים לנטר את ביצועי האתר שלהם בתוצאות החיפוש.
- Google Analytics – כלי של גוגל שעוזר למנהלי אתרים לנתח את התנועה באתר שלהם.
- Ahrefs – כלי SEO חזק שעוזר למנהלי אתרים לבצע מחקר מילות מפתח, לבנות קישורים ולנתח את המתחרים שלהם.
- SEMrush – כלי SEO נוסף שעוזר למנהלי אתרים לבצע מחקר מילות מפתח, לבנות קישורים ולנתח את המתחרים שלהם.
- Moz – כלי SEO שמתמקד ב-E-A-T.
- זה פה – כל seo בעברית שעוזר למהלי אתרים לעשות seo בצורה איכותית יותר, עוזר במחקר מילים, בניית קישורים, ניתוח תנועה ותעבורה לאתר, המרות ועוד…
טיפים לקידום אורגני – SEO
- צרו תוכן איכותי ורלוונטי – תוכן איכותי הוא הבסיס לכל קמפיין SEO מוצלח, תוכן איכותי שרלוונטי לגולשים שלך ונותן ערך מוסף לעומת תכנים אחרים ברשת.
- השתמשו במילות מפתח בצורה נכונה – בחירת מילות מפתח רלוונטיות היא חשובה מאוד להצלחת קמפיין SEO, מחקר מילים טוב יעשה את העבודה, חשוב כל הזמן לבדוק עוד מילים במהלך תהליך הקידום האורגני.
- בנו קישורים איכותיים – קישורים איכותיים הם אחד הגורמים החשובים ביותר בדירוג אתרים.
- עדכנו את האתר שלכם באופן קבוע – עדכון האתר שלכם באופן קבוע עם תוכן חדש וטרי יעזור לשמור על דירוג גבוה בתוצאות החיפוש.
לסיכום, SEO הוא תהליך מורכב שדורש ידע וניסיון. (לנו יש 16 שנים של ניסיון). על ידי הבנת המושגים הבסיסיים והמתקדמים ב-SEO, ותרגול של הטיפים הבסיסיים, ניתן לשפר את דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש ולהגדיל את התנועה לאתר שלך. מה שיפה בקידום אורגני בגוגל הוא שברגע שאתם מגיעים לעמוד הראשון בגוגל אתם שם 24/7 גם שאתם ישנים בלילה. קידום אורגני טוב הוא הבסיס להצלחה של עסק לאורך זמן.
* קראו – מדריך לקידום אורגני בגוגל
פוסטים נוספים
בואו נדבר
נייד – 054-263-4434
דוא"ל – oded@m-p.co.il
למה אנחנו
• ניסיון משנת 2007.
• אפשר לדבר איתי בכל רגע – 054-2634434
• פרסום אישי באינטרנט. אין צורך לעבור דרך מזכירה או
לחכות 3 ימי עסקים.
• ניהול של מאות פרויקטים במשך השנים.
• צוות החברה מורכב ממקצוענים בלבד!
• עושים אתכם עסקה כדי לקדם אתכם באמת.
• ההצלחה שלכם זאת ההצלחה שלנו ורק ככה תמשיכו
להיות לקוחות שלנו.
אנחנו אוהבים לעשות פרסום באינטרנט!
ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.
ימי שישי: 9:00 – 12:00
בואו נדבר
נייד – 054-263-4434
דוא"ל – oded@m-p.co.il
למה אנחנו
• ניסיון משנת 2007.
• אפשר לדבר איתי בכל רגע
054-2634434
• פרסום אישי באינטרנט. אין צורך לעבור דרך מזכירה או לחכות 3 ימי עסקים.
• ניהול של מאות פרויקטים במשך השנים.
• צוות החברה מורכב ממקצוענים בלבד!
• עושים אתכם עסקה כדי לקדם אתכם באמת.
• ההצלחה שלכם זאת ההצלחה שלנו ורק ככה תמשיכו להיות לקוחות שלנו.
אנחנו אוהבים לעשות פרסום באינטרנט!
ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.
ימי שישי: 9:00 – 12:00